aku n degree :)

Assalamualaikum semua .....

Hari nie nak kongsi sikit sal nak masuk degree nie .. saya xtau la nak mik kos pe tapi saya mik under uitm jugak la , kos pun murah , senang dapat keja plak sebab uitm kan tolong anak melayu kan ,tpi xtau la cmna lagi  kena stdy dulu kan cmna pun :) ,takot plak da kos yang xmenjamin kan perkerjaan .. tapi bak kata pak menakan saya .. xyah la fikir sal keja lagi .. stdy dulu yang penting tapi kan nak msuk degree nie kan nak kena fkir kos yang bleh bagi keja kat saya.. so xtau yang mana .. ingat nak pilih kos information technolgy je tapiiii cam ssh nak dpat keja ja pon .. ya la kan kos it persaingan yang sengit nak dpat keja .. kalo aku nak proceed jugak ngn kos 2 so .. aku kena stdy betul2 bagi dapat cgpa : 3.50 ke atas .. ermm xtau la camna lagi nie .. nak mik kos business computing musykil plak sebab saya bukannya minat pun berniaga nie,lain la minat kan .. hehe :) erm pe2 pun kena at solat sunat dulu camnie .. tenangkan fikiran .. mik masa nak pilih punn... :) pe2 yang terjadi kena releksss :) erm xpa la yang 2 ja saya nak ckap pun as a share to u all.. just luahkan pe yang nak ckap sal saya .. hehe :) k.la sehingga kita berjumpa lagi nohh :) besa la owg kedah la katakan :) k.la bye2 assalamualaikum .. ^_^

kat bawah nie saya nak capture guna print screen ja :) kos2 yang aku pening nak pilih dalam fakulti computer science n mathematic :)

nie la kos2 yang saya pening nak pilih 2 yang suitable :(

Comments

Popular posts from this blog

"Jodoh" is secret of Allah

Adakah Jodoh Kita??

Iftar 2013 ^_^