Meet Once Again ^_^

Alhamdulillah sekali lagi kami dipertemukan bersama2 tuk meneruskan kehidupan yg lebih jauh lagi di masa depan ..8/9 tarikah ku jejak kaki di uitm shah alam , dan ditempatkan di kolej melati , Alhamdulillah dapat sambung degree in bachelor of computer science (hons) multimedia computing (CSC253) , hopefully dapat wat yg terbaik wat mak n abah yg tersyg .. sgt2 rindukan depa, homesick pun dah byk kali dah nie .. tapi demi mak abah yg tercinta .. kena jgk sahut cabaran dan dugaan yang mendatang .. azam dah pada diri nie nak bg dapat ijazah kelas pertama .. insya allah , nak harumkan nama keluarga dengan kejayaan yg cemerlang .. insya allah .. hope Allah can guide me in good path away , insya allah :) , nak dijadikan ceta aku jumpa balik dengan kawan2 baik aku time diploma dulu .. sangat2 best .. Alhamdulillah masa ada kawan2 yang boleh support kita dari belakang.. may Allah bless us .. pas2 nak dijdkan ceta lagi aku dipertemukan oleh Allah tuk jumpa dengan sahabat baik aku since kami kecik lagi tau .. nama dia Nur Izzati Basirun Alhamdulillah , dia dapat sambung degree in mathematic computer, (CSC.....) , hehe xingat sgt la kod kos dia .. pa2 pun dpat sekali ngn dia .. Alhamdulillah .. thnks Allah .. da lg kejutan wat aku .. Alhamdulillah aku dipertemukan jgk dengan sahabat time diploma dulu.. dia salah seowg sahabat yg baik dan akrab dgn aku ... nama dia Nurafiqah Zainol..Alhamdulilllah syukur sgt2.. dah la satu kos satu bilik plak 2 .. best la dapt stdy sama2 , insya allah i will try my best .. wish me luck semua .. nie tunjuk gambaq2 kawan aku yang best bagi aku .. yang baik , yang setia , yang ikhlas..Alhamdulillah ^_^


nie la Nur Izzati Basirun .. dia sahabat sejati saya .. dimana2 kami selalu bersama .. hope till the jannah
amin .. insya allah :)

Her name is Nurafiqah Zainol .. dia sahabat baik since diploma dulu .. Alhamdulillah kami disatukan once more again
thank you Allah :) 

nie time kami p makan KFC sekali .. ala kat depan uitm ja nie :)

nie Azie .. dia kawan baik saya jugak :)

three of us da yang mik multimedia n computer science ::) hopefully kekal selamanya
amin insya allah ^_^ 
,
kami lagiiii :) mmg kami suka snap picture :)

Insya Allah , hope kami semua dapat wat yg terbaik tuk kedua ibu bapa kami :) n jgk hubungan kami kekal selamanya dan sehingga ke jalan syurga .. amin insya allah , ok la sampai kat sini ja naa .. nntikan blog list yg seterusnya plak tau .. hehe .. assalamualaikum bye2 ^_^

Comments

Popular posts from this blog

"Jodoh" is secret of Allah

Adakah Jodoh Kita??

Iftar 2013 ^_^