Degree' s Life

Assalamualaikum Teman-Teman

Dah lama dah saya xupdate blog saya nie.. saya nak bagitau life degree nie.. degree nie sgt mncabar diri ..kena selalu kuat study .. bagi sapa2 yang dah penah stdy time diploma dulu.. diploma and degree mmg undifferent laa :) , erm xtau nak ckap camna, degree nie kena rajin stdy la ... kalo boleh 2 lepas je kuliah kena stdy balik kalo xfaham kena jumpa lecturer balik sebab degree nie bnyak kena stdy sendiri , pa2 pun kena selalu bersabar dan selali berdoa pada Allah moga2 kita mendapat kejayaan yang akan datang , insya allah , setiap dugaan yang datang pada kita akan ada hikmah-Nya.. anggap nie suma dari Allah SWT ye , Insya Allah Allah Always With Us.. sya selalu pegang ayat 2 .. dan sekarang nie saya tgh final exam .. wish me luck ya :) , just only left 2paper tuk finished it!!! , gambatte ida :) , You Can Do It :) , erm pe2 pun kawan must rajin stdy kalo x xkan kemana.. Ok, Nak seribu daya Xnak Seribu Dalih :) .. nie nak tunjuk kawan2 saya time degree , depa nie baguih2 laa.. kalo yang lelaki 2 nampak la responsiblenyeee :D , kalo girl plak baik2 je .. comel2 lagi :)

My ClassMate :) 
Masa nie p men bowling ramai2 :)
Nie kaum hawa :)
Comel2 ja kan :)
Da lagi nieeee :)
Masa nie p pantai kleabang plak kat Melaka :)
Nie kawan2 perempuan kelas saya, depa cute2, lawa kan :D
Hehe... :) , depa nie sporting ooo

K.la kawan2 setakat nie ja yang saya larat nak tulih, xtau pa nak tulih :D , Ingat ya kawan2 masa itu emas .. hargai lah masa yang ada tuk tentukan masa depan awak2 ye :) 
Assalamualaikum :)

Comments

Popular posts from this blog

"Jodoh" is secret of Allah

Adakah Jodoh Kita??

Iftar 2013 ^_^