Dugaan For Me

Isnin - 30/6/2014
4.54 AM

Assalamualaikum semua..sory sebab lama dah update blog saya nie..Salam Ramadhan tuk semua..sedar xsedar kita dah ramadhan dah kan , hermm tpi keadaan saya xmngizinkan tuk berpuasa..Allah bagi ujian tuk saya .. dah seminggu dah saya kena chickenpox..badan jadi lemah , muka biji2..hermm tawakal ja saya berserah pada Allah , terima segala uijan yang datang kan .. pe2 pun doakan saya ye , saya dah la final exam skng nie .. tapi xpe saya bersyukur sebab Allah bagi kekuatan dan ketabahan yang kuat tuk saya nak exam nie  ALHAMDULILLAH SYUKUR PADA-NYA :) , pe2 pun kawan2 jaga la diri ye , jgn jadi cam saya tau .. hehe :) , doakan yang terbaik n selalu beristiqamah k , k.la Assalamualaikum :)

Comments

Popular posts from this blog

"Jodoh" is secret of Allah

Adakah Jodoh Kita??

Iftar 2013 ^_^